Σάββατο 4 Απριλίου 2009

facebook

Αυτό το facebook....Κάθε στιγμή της ζωής εκεί μέσα. Γιατί? Γιατί να θέλεις τόσο πολύ να κοινοποιήσεις τα συναισθηματά σου, τη ζωή σου, την καθημερινότητα σου, τις προτιμήσεις σου σε ένα κάρο γνωστούς και αγνώστους...Ποιο το νόημα? Γιατί να θέλουμε να ενισχύσουμε το εγώ μας και την αυτοπεποίθηση μας με μία καλοτραβηγμένη φωτογραφία που την ανεβάζουμε μετά μανίας λίγες ώρες μετά...?
Δεν με νοιάζει πραγματικά αν μόλις τα έφτιαξες με κάποια/κάποιον, αν χώρισες πριν 1 λεπτό, αν παντρεύεσαι, αν πεινάς, αν κλαις,αν βγήκες χτες το βράδυ, πού θα πας σήμερα το βράδυ, αν είσαι μόνος σπίτι... Δηλαδή γιατί και σε ποιον πρέπει να δίνεις αναφορά για την προσωπική σου ζωή?
Χρησιμοποιώ το facebook. Έπεσα σε παγίδες, έπαιξα και εγώ. Απλά βαρέθηκα να κοιτώ από την κλειδαρότρυπα.
Άμα έχεις κάτι να μου πεις και είσαι φίλος, θα έρθεις από κοντά. Δεν θα το μάθω από εκεί, δεν θα βάλεις μία φωτογραφία, δεν θα αλλάξεις ένα status για να μου πεις ότι κάτι άλλαξε. Μπορεί να γίνει το εξής απλό: να σηκώσεις το τηλεφωνο, να με ακούσεις στην άλλη άκρη της γραμμής και να τα πούμε, με ή χωρίς καφέ....

5 σχόλια:

Skouliki είπε...

και εγω το εχω
αλλα δεν το παιζω απλα το εχω
ετσι στα κουλα

φιλακια

Albus Genius είπε...

"Άμα έχεις κάτι να μου πεις και είσαι φίλος, θα έρθεις από κοντά."

Το απλό δεν είναι πάντα δυνατό.Το εγώ πιάνεται στις άκρες τοτ δρόμου τις πιότερες φορές, δεν έχει θάρρος όταν το θάρρος δεν κατακτάται.Είναι πια όλα τόσο εύκολα και συγχρόνως τόσο αδύνατα.

eirini είπε...

Εγώ πάλι αυτό το facebook γιατί το βρίσκω βλακεία;;; Όχι δεν είμαι μέλος εκεί και απορώ πραγματικά τί κάνει κάποιος εκεί μέσα;! Δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον πραγματικά!

Φιλιά πολλά Μαιρούλη!!!

Albus Genius είπε...

Καλό το face book άσχημη η κλειδαρότρυπα αλλά καλές οι γιορτές,Καλή ανάσταση.

eirini είπε...

Μαιρούλη μου, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Εύχομαι ολόψυχα υγεία και αγάπη για σένα και την οικογένειά σου! Ότι κι αν κάνεις να περάσεις τέλεια!

Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!