Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

11/5/09

what is love without lost?

4 σχόλια:

seniorita είπε...

εσύ μου το θύμησες μαιρούλα!!το είχα ξεχάσει..να τον χαίρεσαι!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να πρέπει να νιώσουμε την απώλεια για να εκτιμήσουμε κάτι?Ούτως ή άλλως αυτό που έχουμε το εκτιμάμε με το να το έχουμε...Ίσως να το εκτιμάμε και περισσότερο από το να μην το είχαμε καθόλου...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...δεν θέλω να καταλάβω...ένα ΓΙΑΤΙ πλανάται μες στο μυαλό μου συνεχώς....

Ανώνυμος είπε...

ένας φίλος...

Mairouli είπε...

seniorita μου,
αν και δεν το εγραψα για αυτό το λόγο, ευχαριστώ πολύ!

όσο για τον ανώνυμο φίλο μου,
έχω να πω ότι πραγματικά καταλαβαίνεις τι έχεις, όταν το χάσεις....
Η απώλεια φανερώνει πολλά κρυμμένα συναισθήματα. Τότε καταλαβαίνεις την σφραγίδα του άλλου πάνω σου. Πόσο σε έχει επηρεάσει ή πόσο αδιάφορο σε έχει αφήσει. Γιατί πάντα υπάρχουν και οι δύο όψεις του νομίσματος....
Τίποτα δεν είναι δεδομένο στην αγάπη. Μπορεί να δώσεις, αλλά δεν είναι και σίγουρο ότι θα πάρεις πίσω...Το γιατί εξαρτάται πάντα από τις αντίστοιχες συνθήκες....