Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Μερικές ευχές...

Χρόνια πολλά σε κάθε αναγνώστη που έτυχε να περάσει από αυτό το blog!
Σας εύχομαι υγεία, γιατί αν και δεδομένη μερικές φορές, είναι πολύ σημαντική! Ας ευχηθούμε το καινούριο έτος να φέρει περισσότερες χαρές και επιτυχίες.
Και αν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλουμε, ας έχουμε περισσότερη δύναμη για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία. Έτσι και αλλιώς όλα μέσα στη ζωή είναι!
Σας ευχαριστώ όσους εξακολουθείτε και διαβάζετε το blog μου, γιατί ήμουν έτοιμη να σταματήσω να γράφω κάποια στιγμή.... Και ελπίζω από του χρόνου να έχω περισσότερη έμπνεση και περισσότερο χρόνο για να παραμείνω στην καλή παρέα που έχουμε φτιάξει!
Χρόνια πολλα!!!

5 σχόλια:

neni είπε...

Γιατί να σταματήσεις καλή μου να γράφεις;Εμείς είμαστε πάντα εδώ να σου κρατάμε συντροφιά.Τι κάνεις;Πώς πέρασες όλες αυτές τις ημέρες;Εύχομαι και εγώ σε σένα ότι καλύτερο και υγεία και αγάπη πάνω από όλα.Φιλιά πολλά!!

Vasilis Simeonidis είπε...

Να γράφεις, πρώτα για σένα, και τότε θα έχει αξία και για άλλους.

καλή χρονιά!

eirini είπε...

Καλή Χρονιά!!!
Γιατί να σταματήσεις καλέ;;;
Εμείς εδώ είμαστε! Γράφε όποτε σου κάνει κέφι...

τετραγωνος κυκλος είπε...

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!Μην αγχώνεσαι με το θέμα έμπνευση!Σίγουρα κάτι καλό θα σκεφτείς να μας γράψεις!Οπότε ποιος ο λόγος να μας φύγεις;;Περιμένουμε σύντομα νέα ανάρτηση!

neni είπε...

Σταμάτησες να μας γράφεις;
Μην το κάνεις..η παρέα σε περιμένει!!