Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

τι να σκεφτεσαι καρδια μου?

Ποτέ δεν μπορείς να φανταστείς τι περνάει απο το μυαλό του καθενός. Ο καθένας πραγματικά μπορεί να σκεφτεται για σένα το οτιδήποτε και εσύ να μην έχεις πάρει χαμπάρι.... Και όμως δεν μπορείς ούτε καν να το φανταστείς... και μετά αναρωτιέσαι...καλά πως δεν είχα καταλάβει το παραμικρό? πώς κάποιοι περιμενουν μία ευκαιρία...??? έτσι εκείνη την ευκαιρία ίσως σου δώσουν να καταλάβεις τι σκέφτονται...
Και μετα το ψιλιάζεσαι και μετα αρχίζεις κ υποψιάζεσαι...

Αλλά υπάρχει κ το άλλο...η ζωή του καθενός ολόκληρη μπροστά σου, ξετυλίγεται καρέ καρέ... Σε εχω δει καπου καπου σε ξερω...και όμως δεν σε γνωρίζω καθόλου. Δεν γνωρίζω το χαρακτηρα σου, εσενα προσωπικά, παρά μόνο απο κάποιες μικρές στιγμές που θέλησες(ή όχι) να μου δειξεις... Και αυτό είναι το τραγικό. Παραβίασα τη ζωή σου χωρίς να το καταλάβεις και μπορώ ακόμα κ να σε παρακολουθήσω, γιατί μου αρέσει η ιδέα της κλειδαρότρυπας.
Πόσες φορές μπορεί να μπήκα κάπου κ να υπήρχαν άτομα που να με αναγνώρισαν,χωρίς καν να έχω την παραμικρή ιδέα?

αλλά...έτσι όπως στρώσεις έτσι θα κοιμηθείς...

1 σχόλιο:

τετραγωνος κυκλος είπε...

Δύσκολο να μαντέψεις τι κρύβεται στην ψυχή του καθενός..