Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Κολλήματααααα

Δεν μου αρέσουν καθόλου οι ερωτευμένοι-κολλημένοι... Μέσα σε μία σχέση πρέπει να δίνεις και λίγο χρόνο στον εαυτό σου, να μην παραμελείς τα θελω σου. Να ζεις αλλά όχι μέσα από τον άλλο. Να ζεις για σένα. Ισως ακούγεται εγωιστικό αλλά δεν μου αρέσουν καθόλου οι χαμένες προσωπικότητες. Όσο και να αγαπάς, πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάξεις και γύρω σου. Τι γίνεται έξω από το δικό σου κόσμο, που είναι απατηλά ονειρικός όταν είσαι ερωτοχτυπημένος...
Καλός ο έρωτας, οι αγάπες...αλλά όχι υπερβολές και χαζοσαλιαρίσματα...

5 σχόλια:

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα. Γενικά απεχθάνομαι το στυλ ζευγαράκι -χεράκι-φιλάκια- στον κόσμο μας. Τόσων χρονών γυναίκα δεν τόκανα ποτέ και δόξα τω θεώ είχα πάνω από μία σχέσιες...
Εκείνο που έκανα και το μετανιώνω είναι ότι για κάποιο χρονικό διάστημα ήμουν εκτός παρέας και φίλων. Σφάλμα , μέγα σφάλμα γιατί ο έρωτας είναι ωραίος νέος , αλλά περαστικός. Έχασα στιγμές , βόλτες, γέλια ,εύκολα, δύσκολα ακόμα και γάμους. Γι' αυτό μετανιώνω ...
Καληνύχτα

eirini είπε...

Συμφωνώ Μαιρούλη μου! Εγώ θα προσθέσω και κάτι ακόμα... ας έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά ακόμα και μέσα στον έρωτα γιατί πολλές φορές τυφλωνόμαστε τόσο πολύ που δεν μπορούμε να δούμα τα στραβά, την λάθος επιλογή. Δυστυχώς όταν το συνειδητοποιούμε είναι πάντα αργά και πέφτουμε από τα σύννεφα!
Πολύ ωραίο θέμα!
Καλησπέρα και πολλά φιλάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...για ποιον χτυπάει η καμπάνα....


Ένας φίλος

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Ναι κι εμένα δεν μου αρέσουν τα υπερβολικά πράγματα. Αλλά είναι όπως νιώθει ο καθένας. Δεν δίνουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο ούτε δείχνουμε τα συναισθήματά μας με τον ίδιο τρόπο.. Σωστά; Εσύ κάνε ότι θες και μη σε νοιάζει τίποτα!

Καλό βράδυ!

Mairouli είπε...

Αγγελική,
Δυστυχώς όταν είσαι ερωτευμένος τυφλά, χάνεις πολλά πράγματα γύρω σου. Και αυτό είναι ένα από τα πράγματα που με εκνευρίζουν στους ερωτευμένους. Είναι στον δικό στους κόσμο. Ό,τι και να γίνει.... Χρειάζονται δυνατά ταρακουνήματα για να επανέλθουν στην πραγματικότητα...

Ειρηνάκι,
Ποτέ δεν βλέπεις τα στραβά μέσα στον έρωτα. Όλα είναι τελεια. Ακόμα και όταν όλοι γύρω σου λένε το αντίθετο....άσχημο, πολύ άσχημο αυτό...
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!

Ανώνυμε...(που δεν ξέρω, πότε επιτέλους θα υπογράφεις με το ονοματάκι σου....???)
Δεν είχα κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου όταν το έγραφα...αλλά ναι πιστεύω ότι ταιριάζει και στην συγκεκριμένη περίπτωση...

Χριστίνα,
Ο καθένας εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο. Μέχρι εδώ συμφωνώ. Αλλά όταν αρχίζεις και γίνεσαι γελοίος, κάποιος πρέπει να σου πει κάτι, έτσι δεν είναι? Και μη με θεωρείς υπερβολική. Αλλά μερικά ζευγάρια ξεπερνούν κάθε όριο,όπου βρεθούν και όπου σταθούν...